دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024

یکی از خوهران طلبه لبنانی مقیم ایران که در راهپیمایی حمایت از مردم غزه شرکت کرده بود،گفت: صهیونیست‌ها می‌خواهند انقلاب مردم غزه ثمر ندهد و فلسطین را فلج کنند و کم کم نام فلسطین را محو کرده و اسرائیل را به جای آن بگمارند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه تصریح کرد: هدف اسرائیل از این جنایات ددمنشانه تسلیم کردن مردم مظلوم فلسطین و اطاعت آنها از صهیونیست‌ها است.

این طلبه غیر ایرانی،  به وظیفه کشورها و سازمان‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: تمام کشورهای اسلامی باید متحد شوند تا مردم فلسطین را نجات دهند و کمترین کاری که مردم آزادی‌خواه دنیا می‌توانند انجام دهند راهپیمایی و تظاهرات علیه تجاوزات اسرائیل غاصب است که برای مردم فلسطین پشتوانه و دلگرمی خواهد بود.

بتول دیّاب افزود: این الله اکبر‌ها و مرگ بر اسرائیل‌ها به مردم غزه قوت می‌دهد و مردم باید از هیچ گونه کمک مالی یا معنوی مضایقه نکنند و همواره از مردم غزه حمایت کنند.

وی به علل سکوت سازمان ملل اشاره کرد و گفت: سازمان ملل فقط با حرف، مدافع حقوق مردم مظلوم دنیا است ولی در عمل سیاست‌های آمریکا و اسرائیل را دنبال می‌کند و بر خلاف آنها کاری انجام نمی‌دهد، سازمان ملل، مدافع حقوق آمریکاست نه مردم مظلوم دنیا!


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha